Inspireren, verbinden en delen

 

Snel tot de kern

Wat drijft Boudie de Jong, de man achter BeBoud? Organisaties en medewerkers laten groeien, met focus op sales. Met zijn scherpe analytische vaardigheden en kritische blik komt hij snel tot de kern. En door zijn ruime ervaring in dynamische, hoog competitieve sectoren – als uitgeverij, telecom en IT – verstaat hij de kunst marktontwikkelingen te vertalen naar een heldere visie en strategie.

Zakelijk én persoonlijk

Boudies persoonlijke levensmissie ‘learn & teach’ helpt hem groei te realiseren. Eager to learn en altijd op zoek naar nieuwe kennis, inzichten en vaardigheden, die hij graag deelt met anderen – om te groeien. Opdrachtgevers waarderen Boudies zakelijke houding met een personal touch. Dat eerste is de generator voor meer omzet, winst en klantwaarde. Zijn personal touch verbindt mensen en stimuleert hen vernieuwing te omarmen. Boudies kracht? Hij combineert logica met verbeelding en verbinding.


het resultaat telt  leiderschap met hoofd én hart  inlevingsvermogen  verbindt mensen en organisaties  focus op groei

Over Boudie

brains

HEAO Commerciële Economie.
Nima B.
Deed in Engeland het General Management Program (Ashridge Business School) en Strategic Sales Development (Huthwaite). Studeerde in Sales Force Management bij MCE in Brussel en Business Model Innovation aan de RSM in Rotterdam. Volgde applicatie trainingen en cursussen als Situationeel Leidinggeven, Communication for Excellence en Power Messaging.