It’s all-in the name: BeBoud


Wie wil groeien moet durven
De wereld om ons heen verandert in hoog tempo. Denk aan globalisering, koopgedrag, digitalisering, toenemende concurrentie, demografie, nieuwe technologie en innovatieve businessmodellen. Die vragen om aanpassingsvermogen van organisaties en medewerkers – om in business te blijven, om te groeien. En dat vraagt weer om de juiste mindset: je moet durf hebben, stoutmoedig zijn, sterk en onvervaard. Precies dat is de betekenis van BeBoud.

Meer omzet, meer winst
Wie wil groeien, moet voortdurend alert zijn op veranderende marktomstandigheden. Het gaat erom dat je openstaat voor het ‘nieuwe’. BeBoud koerst linea recta op groei via sales. Meer omzet, meer winst, meer marktaandeel en meer tevreden klanten. Dat vereist out-of-the box denken, durf en doorzettingsvermogen. BeBoud heeft een duidelijke boodschap: wie wil groeien, kan niet simpelweg doorgaan met ‘wat we altijd al deden’.

wendbaar   no nonsens   pragmatisch   netwerker   analytisch   verbindend

 

Over Boudie

brains

HEAO Commerciële Economie.
Nima B.
Deed in Engeland het General Management Program (Ashridge Business School) en Strategic Sales Development (Huthwaite). Studeerde in Sales Force Management bij MCE in Brussel en Business Model Innovation aan de RSM in Rotterdam. Volgde applicatie trainingen en cursussen als Situationeel Leidinggeven, Communication for Excellence en Power Messaging.